Rabu, 26 Ogos 2009

sesi kuliah bermula semula

24 ogos 2009

sesi kuliah bermula semula...
hari yang aku takuti dah tiba...
nak masuk kelas jumpa ngn budk pompuan yang ak suka ni......(tp d reject)
huh...Bismillah....
buka jak pintu kelas dia dah ada kat tempat duduk belakang...
mau pengsan ak....tapi dia senyum jak...
mak eh..x perasan segan ka minah ni?
aku berjalan ngan muka setebal tembok besar cina ak rasakan....
dia 'memukul' bahu ak ngan senyuman......(pukul manja..hehe)
aduh....malunyer gua...

yang menambahkan keperitan ak pada time 2.....tempat duduk penuh!!!
terpaksa duduk kat belakan dia ngan beberapa orang kawan dia...
ah!!! biarkanlah...buat2 tiada jak...
sepanjang sesi P&P dijalankan...ak x bercakap seperti biasa...
segan melulu...
pantang ada orang ketawa sambil melihat ak.....macam disindir rasanya...padahal perasaan ku jak...

bilalah kelas mau habis ni????
nak aku lari saja dalam kelas 2...
terfikir juga nak minta ubah IpT kat tempat lain...
tapi mana boleh....
Jatuh saham nanti..
kelas berlalu ngn lambat sekali....

time habis masa 2..
aku beranikan diri menegur aweks tersebut..
professional beb...
mcm x pa2 yang berlaku ni..
alright lah kalau gi2....hilang segan...
mulai saat itu...kami berkawan jak sampai sekarang.....hehe.....end

Tiada ulasan: